.

.

How Can I Help You?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Where do you live?
Bagaimana saya boleh membantu anda? Turun berat badan
Naik berat badan
Improve Kesihatan
Skin problem
Gain energy
Earn extra income
Pernah daftar sebagai ahli(membership) herbalife?
Info tambahan utk saya bantu.

This online form was provided by Freedback.

Tuesday, December 15, 2009

kata dia...

abg redha yg kerje kat sabah baru balek dr tawau hari ni
dy balek, aku salam dan...

aku ckp kat dy.

"cey, dah siket kurus r!'

dy kate kat aku..

"adek da gemuk laa"

ceh..
haha. i admit it.
mmg pon.
itu je la keje kat umah nih.
bantai bende manis dan lemak berkrim disukai ramai..
org yg dah lame tak jumpe aku je akn prasan tumbesaran kuu..
HAHA. nseb la.
aku x kesah pun.
xde istilah diet dlm dictionary of my life.

sekian.

1 comment:

syazana said...

sekkinnnn!!!!!!!
nk tgk la cmne ko gemokk!
heheheheheh

Tuesday, December 15, 2009

kata dia...

abg redha yg kerje kat sabah baru balek dr tawau hari ni
dy balek, aku salam dan...

aku ckp kat dy.

"cey, dah siket kurus r!'

dy kate kat aku..

"adek da gemuk laa"

ceh..
haha. i admit it.
mmg pon.
itu je la keje kat umah nih.
bantai bende manis dan lemak berkrim disukai ramai..
org yg dah lame tak jumpe aku je akn prasan tumbesaran kuu..
HAHA. nseb la.
aku x kesah pun.
xde istilah diet dlm dictionary of my life.

sekian.

1 comment:

syazana said...

sekkinnnn!!!!!!!
nk tgk la cmne ko gemokk!
heheheheheh