.

.

How Can I Help You?

Name:
Email Address:
Handphone Number
Where do you live?
Bagaimana saya boleh membantu anda? Turun berat badan
Naik berat badan
Improve Kesihatan
Skin problem
Gain energy
Earn extra income
Pernah daftar sebagai ahli(membership) herbalife?
Info tambahan utk saya bantu.

This online form was provided by Freedback.

Wednesday, July 6, 2011

ketenangan yang hilang


setiap manusia di uji,
iman manusia pun turun naik,
aku bukan nabi atau malaikat.
aku manusia tak sempurna
lately mcm dirundum masalah
rasa tak tenang
rasa jauh dari Dia.

semalam, pergi CC nk wat kerja group .
pergi dgn nadiah.
sekali nadiah dpt msg.
sekarang ada study circle(usrah)

sekarang ?? baru nk bgtaw ? ayoo !
tapi salah aku gak .
tak tahu yg kitorang pnye group no 47 .
sbb sblm tuh ad announce group 47 study cirle kol 8.30

alhamdulillah kebetluan ade ngn nadia tym tuh .
n nadih same group stdy crle dgn aku
mcm malas2 je nk pergi .
haiyaaa ..

tapi bila dlm holaqoh tuh,
sentuh bab islam dan iman.
diselitkan dgn isu couple n isu remaja dan cinta.
huhh, mmg menenangkan hati .
dan Allah sdg menegur aku secara tak lgsung .
dan menenangkan hati aku yg kegelisahan .
bkn lah aku tga kapel ,
tp hati remaja , siapa yg tak mahu disyangi dan menyayangikn ?
tapi aku still tak perfect nk jd sebaik itu .

btw , masalah nih tak besar mane pon, cuma hati rase krg tenang je .
so kawan2 , jgn risau k !

dan ada juga isu2 lain tentang wanita yg sgt memberi kesan.
sgt mendidik jiwa

alhamdulillah skrg lebih tenang.
nama pun sakinah .
semoga aku bersifat seperti nama aku ;)

semoga Allah kuatkan aku dari segala ujian
dan jauhkan aku dari segala kemungkaran
dan semoga kita dilindungi Allah
ameenn ~


4 comments:

shefashahrul said...

ihfazillah yahfazka...
:)

dayahAzam said...

weh ak da follow kau dala...
btw..ini kan ujian :)

skeen said...

org mesir , apa mksdnye tuh ? hahahaha

betul tuh dayah ;)

shefashahrul said...

ala..kau cr sndiri... ;)

Wednesday, July 6, 2011

ketenangan yang hilang


setiap manusia di uji,
iman manusia pun turun naik,
aku bukan nabi atau malaikat.
aku manusia tak sempurna
lately mcm dirundum masalah
rasa tak tenang
rasa jauh dari Dia.

semalam, pergi CC nk wat kerja group .
pergi dgn nadiah.
sekali nadiah dpt msg.
sekarang ada study circle(usrah)

sekarang ?? baru nk bgtaw ? ayoo !
tapi salah aku gak .
tak tahu yg kitorang pnye group no 47 .
sbb sblm tuh ad announce group 47 study cirle kol 8.30

alhamdulillah kebetluan ade ngn nadia tym tuh .
n nadih same group stdy crle dgn aku
mcm malas2 je nk pergi .
haiyaaa ..

tapi bila dlm holaqoh tuh,
sentuh bab islam dan iman.
diselitkan dgn isu couple n isu remaja dan cinta.
huhh, mmg menenangkan hati .
dan Allah sdg menegur aku secara tak lgsung .
dan menenangkan hati aku yg kegelisahan .
bkn lah aku tga kapel ,
tp hati remaja , siapa yg tak mahu disyangi dan menyayangikn ?
tapi aku still tak perfect nk jd sebaik itu .

btw , masalah nih tak besar mane pon, cuma hati rase krg tenang je .
so kawan2 , jgn risau k !

dan ada juga isu2 lain tentang wanita yg sgt memberi kesan.
sgt mendidik jiwa

alhamdulillah skrg lebih tenang.
nama pun sakinah .
semoga aku bersifat seperti nama aku ;)

semoga Allah kuatkan aku dari segala ujian
dan jauhkan aku dari segala kemungkaran
dan semoga kita dilindungi Allah
ameenn ~


4 comments:

shefashahrul said...

ihfazillah yahfazka...
:)

dayahAzam said...

weh ak da follow kau dala...
btw..ini kan ujian :)

skeen said...

org mesir , apa mksdnye tuh ? hahahaha

betul tuh dayah ;)

shefashahrul said...

ala..kau cr sndiri... ;)